Animalute handmade

De cateva zile, Dinny imi tot spune ce vrea sa-i aduca Iepurasu'...N-am putut sa-i iau o casuta cu doua papusele, doi catelusi si tot ce-si mai dorea ea, asa ca, i-am facut o...iepurica...Am ales materiale care se pot spala usor la masina,  la temperaturi  ridicate si o umplutura hypoalergenica, ca sa poata dormi cu ea, daca are chef. Am muncit o dimineata intreaga, dar a meritat: i-a placut atat de mult, incat a uitat tot ce-si dorise initial:) A botezat-o Topaila. Vrea sa-i mai fac un fratior lui Topaila, pe care-l va chema...bineinteles, tot Topaila, pentru ca, zice ea, va fi fratele geaman :)) Asa ca, in curand vi-l voi prezenta pe Topaila al II-lea.

Vor mai fi si alte animalute...pot fi facute cadou copiilor mici, dar si mai mari...sau celor foarte mari...care inca mai iubesc jucariile de plus. Pot sa le fie prieteni nedespartiti de joaca, de plimbare
Topaila are 44 cm lungime...cu urechi cu tot...





3 comentarii:

Adi spunea...

Arata foarte bine. Asteptam Topaila 2 sa apara

accent spunea...

dragut...

Dinny spunea...

Multumesc! Si eu abia astept sa apara :)