Tutorial- Perna cu pisicuta


Azi dimineata m-am trezit cu gandul sa fac o pernuta decorativa. Zis si facut! Am cautat prin casa materialele: plush portocaliu (45x45 cm) si material de captuseala maro (40x40 cm)...
si, bineinteles, camera foto, ca sa va pot povesti, pas cu pas, cum am lucrat...



          1. Am schitat mai intai un pisoi pe o foaie de hartie ceva mai groasa, de 40x40cm- dimensiunile viitoarei perne...



 2. Am decupat tiparul pisoiului si l-am prins cu ace cu gamalie de materialul pentru captuseala.




           3. Am croit pisoiul dupa tipar, apoi bucatile le-am prins cu grija...si cu ace cu gamalie:) de plush, apoi am insailat si am scos acele.




         4. Am cusut la masina cele doua materiale unul de celalalt. Trebuie sa recunosc ca zig-zag-ul  pe contur cu atatea curbe mi-a dat ceva batai de cap, dar a iesit bine pana la urma.



      5. Am croit detaliile capului (ochii, nasul si urechea), le-am pozitionat cu ace, apoi le-am insailat si le-am cusut la masina. Am scos atele de la salai si i-am confectionat un guleras de dantela alba si o fundita pentru codita. Am cusut si partea din spate a pernei, lasand un mic spatiu pe unde am introdus umplutura
anti-alergenica de care va ziceam la iepurasi




     6. Am cusut deschizatura pe unde am umplut perna si apoi am brodat pupilele si boticul pisicutei.




  Si iata pernuta la final!


Dinny a fost foarte incantata de pisi...mi-a si comandat o perna la fel, dar cu fundita roz:)...iar pentru tati, o pernuta cu o masina si o inimioara...pentru ca-l iubim...Nu pot sa-i refuz nimic, asa ca le veti vedea si pe astea in curand...

Niciun comentariu: